יום שני, 11 במרץ 2013

אובמה, אל תבוא


אובמה, אל תבוא. בבואך אתה נותן לגיטימציה לממשלת זדון, ממשלה המתרפסת בפני בעלי ההון אך סוחטת את האזרחים הפשוטים עד טיפת נשמתם האחרונה, ממשלה שאיבדה כל חמלה ומתעללת במוחלשים ובחסרי הישע, ממשלה שמשסה את המשטרה באזרחיה כדי לדכא את חופש הביטוי וההתארגנות ומנצלת את מערכת המשפט כדי להורידם על ברכיהם, ממשלה שמסיתה לשנאת האחר ולעליונות הגזע היהודי, וכולאת פליטים במחנות ריכוז.

אובמה, אל תבוא. בבואך אתה מעניק גיבוי לממשלת הרחבת התנחלויות והפקעת אדמות, ממשלת כיבוש שמנצלת את מיטב בניה כדי להשליט טרור על אזרחים, ממשלה שמבצעת מעצרים מנהליים בסיטונות וכולאת אנשים ללא הגשת כתב אישום וללא משפט, ממשלה ששולחת צבא מאומן ומצויד במיטב הטכנולוגיה כדי להגן על חבורת בריונים גזענים שגוזלים את כבשת הרש ומחבלים בשדות של כפריים, שורפים את מכוניותיהם, מנפצים את חלונות בתיהם ומכים אותם ללא רחמים.

אובמה, אל תבוא. אם בואך נועד לנסות להתניע מחדש את "התהליך המדיני", חסוך מעצמך את הטרחה. "התהליך המדיני" אינו דרך להגיע לפתרון הסכסוך, אלא זהו שם קוד לדיונים אינסופיים ועקרים שנועדו למסמס ולמרוח את הזמן כמה שיותר, כי הרי ידוע שהזמן פועל לטובתנו. הממשלה הזו שבויה בידי פונדמנטליסטים משיחיים הזויים שבטוחים שעם הזמן "הבעיה הדמוגרפית" תיעלם, שמספר היהודים יגדל בקצב מהיר בהרבה מאשר הפלסטינאים, עד שהם יהוו מיעוט מבוטל, ואז מדינת ישראל תוכל לבלוע את הגדה המערבית על הפלסטינאים שבה בלי למצמץ.

אובמה, אל תבוא. בבואך אתה מספק תחמושת למכונת התעמולה הישראלית, או בשמה האורווליאני hasbara, שתציג את ביקורך כהוכחה שבסך הכל יש רק חילוקי דעות עם ידידתנו הגדולה ושבסופו של דבר הכל דבש. ביקורך יספק גושפנקא להמשך ההתעמרות בעם שלם, להתעלמות משאר העולם ולהתנהגות אלימה.

אובמה, אל תבוא. בבואך אתה מטפח ציפיות אצל הנייטיבס שתציל אותם מידי עצמם, שאתה המבוגר האחראי שיקרא אותנו לסדר ויחנך את הבריון השכונתי. הם מצפים לך בכיליון עיניים, מתחנפים ומתרפסים בפניך שתבוא לנאום בכיכר, כאילו היית המשיח בכבודו ובעצמו. אבל אותם אנשים לא מבינים דבר אחד, בסופו של דבר אתה עומד בראש האומה שמייצגת את הרעות החולות שאנו סובלים מהן: כניעה לבעלי ההון, חוסר חמלה, פגיעה במוחלשים, דיכוי חופש הביטוי וכוחנות כפתרון לכל בעיה כמעט.

אז אובמה, באמת מוטב שלא תבוא.

2 תגובות:

  1. אני חושב אחרת על המדינה הזו ועל הממשלה הזו ועל הכל. זכותי. אך עדיין חושב שאובמה לא צריך להגיע. כבר היה בארץ, עשה וי. די. אם יביא איתו את פולארד, אז תהיה משמעות לביקור שלו. זהו פצע פתוח וכואב.
    מה ההבדל בין אימא פולניה לדוברמן? הדוברמן בסוף משחרר את הילד.

    גם חמאס שיחרר את הילד.

    הגיע זמן אמריקה.

    השבמחק
  2. אני בעד שאובמה יבוא, אני בעד מדינה יהודית חזקה שהורגת ערבים רעים. אבל רק רעים. אני בעד להגביר את ההתנחלויות לשרוף לערבים את הזיתים שלהם ולנשל ערבים מהקרקע שלהם. אני בעד לכלוא ערבים טרוריסטים ומהרגרי עבודה שחורים - את הטרוריסטים אפשר להרוג ואת השחורים חייבים לשלוח בחזרה הביתה.
    אובמה תבוא את ישראל פורחת וחזקה. תראה איך אנחנו דופקים ערבים רעים ומתגמלים טובים. ה-hasbara השמאלנית קורסת וההסברה הישראלית מצליחה וזה מה שמפחיד אותך!!!! אני נגד שחרור מחבלים ערבים עם דם על הידיים, בטח לא בעבור שיחוד הפלסטינים לחזור למבוא לשיחות בטרם חידוש השיחות. צריכים לתת למחבלים הערבים למות בכלא למען ניקיון הסביבה.

    אנחנו צריכים לעזור לערבים לעשות אביב ערבי בירדן ולהחזיר את ירדון לפלסטין. הערבים יקימו את פלסטין שלהם בירדן, והגדה המערבית, מהירדן לים התיכון יהיה השטח של מדינת ישראל !!!!!

    ערבים יצביעו לפרלמנט בעמאן וככה שום תירוץ דפוק של דמוגרפיה לא יהיה כבשת הרש של השמאל !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק